Return to Website
BB-Klubin keskustelufoorumi

Search For Similar Forums   ·   Return to Website

Eka sivu
  Edellinen
  Reply
  Etusivulle
Seuraava  
Vika sivu  
Search this Forum:  
Viewing Page 1 of 1 (Total Posts: 14)

Author Comment    
Satu

momos@saunalahti.fi www.saunalahti.fi/momos/

IP: 85.76.249.133

Mar 30, 05 - 11:13 PM
Vuoden eka jälki

Jokos olette ekat jäljet ajaneet? Mä ajoin ekan eilen Stanan kanssa. Pohja oli kova ja pinta märkä, mutta pinnalla oli viimevuotista pidempää heinää, joten kai siihen jotain hajua jäi. Vesahan Stanalla on jäljestänyt tähän asti, mutta nyt on mun aika tarttua puikkoihin.

Ihan hyvin meni ekaksi jäljeksi, koiralla oli hyvä motivaatio, vähän hosumista tosin. Eka kulma meni varmaan tuurilla hyvin, toisessa se olis halunnut jatkaa suoraan ja lopulta ihan minne vaan paitsi sinne minne jälki meni. Lopulta se passivoitui, kääntyi mun eteen istumaan ja heilutti häntäänsä. Ja HUOM. nyt tulee tärkeä asia: mulla ei palanut käämi, enkä alkanut luoda painetta tai auttanut koiraa, vaan äiti Teresan pitkämielisyydellä odotin, että koira ratkaisee asian. Onneksi ei satanut vettä! Kyllähän se siitä sitten lopulta lähti oikeaan suuntaan ja vahvistui hyvin.

Ihailen vain suunnattomasti omaa pitkää pinnaani, ennenkuulumatonta! Alkaako musta tulla vanha vai kehitynkö todella ihmisenä?!?

No, joo ja hiukan piti tulla leuhkimaan kun pohjoisen pallonpuoliskon laiskin jäljestäjä pääsi jo maaliskuun puolella jäljelle...

t. Satu
Kari

IP: 81.197.241.81

Mar 31st, 2005 - 6:22 AM
Re: Vuoden eka jälki

Helou....

Tuli ajeltua Mäkkylän peltojen ohi ja kävi mielessä tehrä jälki. Ehkä huomenna ennen puruja. Vain suora lyhyt sellainen n. 70m, lunta paikka paikoin. Ei kulmia vielä.
Satu

www.saunalahti.fi/momos/

Mar 31st, 2005 - 7:03 AM

Ja tänään olin toista kertaa... pidempi ja kolme kulmaa. Kulmat meni jo paljon paremmin kuten koko jäljestys. Pari sellaista vietin katkeamista kun kuului jotain fasaanin huutoa ja muuta melua, mutta muuten suht hyvin. Eiköhän tämä tästä, vaikka työtä vielä riittääkin.

Musta on näköjään tullut jäljestyksessä oikein työn sankari

Tulkaa Kari tekin sieltä lumisesta Keski-Suomesta tänne lämpimään etelään!

t. Satu
Nina

IP: 172.22.7.147

Apr 1st, 2005 - 12:28 AM

Kyllä oli ihana katsella sulaneita peltoja sunnuntaina kun leiriltä mökille ajelin ja jäätiin jopa Ypäjälle vielä yöksi, jotta aamulla pääsis jäljelle. Ja kas kummaa, aamulla herätessä lunta tuprutteli taivaalta, kyllä siinä naama venähti. Ja täällä K-S:ssa vielä lenkkeillään jäällä, joten malttia tarvitaan. Hiukan olen kade... No onneksi parin viikon päästä olen taas Ypäjällä, joten varmasti ainakin silloin korkataan jälkikausi!
Satu, mitä droppia sinä nykyään naukkailet - iltajutut hyvin rauhalliset ja jäljellä jo maaliskuussa!
Hyviä treenejä niille jotka jo pellolle pääsevät!
T:Nina
Kari

IP: 81.197.241.228

Apr 1st, 2005 - 10:47 AM

Helou..

Ei sitten jäljestetty tänään = meni niin sanotusti REISILLE . Vettä liian paljon pellolla ( seli seli ).
Noohhh, huomenna parempi tilaisuus toisella pellolla. ?
Purut tänään Bueno

Ja tottis ihailtavaaaaa
Kari

IP: 81.197.241.228

Apr 1st, 2005 - 11:56 PM

Helou...

Se on sitten Simonkin nenä korkattu !
Huomenna jatkuu...
Pirkko

IP: 192.100.124.218

Apr 3rd, 2005 - 4:49 AM

Taidanpa vielä täällä Vihdissä pistää jäitä hattuun ja odotella jonkin aikaa, että pellot on jäljestyskunnossa. Katsotaan sitten ensi viikonloppuna...
Satu

www.saunalahti.fi/momos/

Apr 3rd, 2005 - 7:11 AM

Neljäs jo ajettu. Tänään taidan pitää tauon ettei mene koira ylikuntoon....

t. Satu
Kari

IP: 81.197.219.44

Apr 9th, 2005 - 6:14 AM

Helou...

Huomenna 2. jälki vasta, kun ei ole päässyt ajamaan.
No, mutta eikös joku tietäjä ole sanonut, että laatu korvaa määrän ?!

Ja virkavaltakin on edustettuna !
Nina

IP: 172.21.164.72

Apr 13th, 2005 - 11:50 PM

Lauantaina päästiin kanssa korkkaamaan molempien nenät Tarkoitus oli yrittää myös sunnuntaina ja herättiinkin aamusta ajoissa, mutta pakkanen maassa, joten jätettiin väliin ja mentiin takaisin petiin. Ja illalla koirat talloivat pellon jo niin täysin, että huh. Toisella pellolla oli valitettavasti sen verran kaatunutta heinää, etten halunnut sinne mennä näin ekoilla kerroilla. Nyt päästiin jäljestämään "puhtaalla" pellolla, joten tyytyväinen olen.
Tästä jatketaan ja pidetään peukkuja kun mennään himaan, että meilläkin olis lumet jo pikkuhiljaa sulaneet pois
Satu

www.saunalahti.fi/momos/

Apr 16th, 2005 - 8:23 AM

Me ajettiin Stanan kanssa eilen jo vuoden kymmenes jälki!

t. Satu
Tarja

IP: 62.44.209.11

Apr 17th, 2005 - 6:50 AM

No nyt on korkattu täällä Hollolassakin ja tulin siihen tulokseen että taidankin tänä kesänä panostaa tohon meidän Idaan mummeli ajoi niin hienon jäljen että henki salpautui sekä koiralta että ohjaajalta
-tarja-
Kari

IP: 81.197.221.143

Apr 17th, 2005 - 8:50 AM

Helou..

10. nes jälki ja koira näytti keskaria.......
Wittu, kyl loppuu esittäminen jäljellä herkkä Silmu....?

Panokset kovenee...
Pirkko

IP: 192.100.116.143

Apr 25th, 2005 - 3:41 AM

On sitten korkattu Erkinkin nenä. Ja ohjaaja jäi sanattomaksi - oli niiiiin super!

Eka sivu
  Edellinen
  Reply
  Etusivulle
Seuraava  
Vika sivu  

Get your own FREE Forum today! 
Counters & Site Stats   Online Photo Albums   Email Forms   Free Web Hosting 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com